20.4.07

YATAAAAAA!!!

Què pensaríeu si un dia qualsevol us adonéssiu que teniu alguna habilitat fora del comú? Canviaria la vostra vida? I la dels demés? Ser capaç de viatjar en el temps i l'espai seria útil per a canviar el futur? Escoltar el que els demés pensen serviria per a evitar conflictes? Imagina que et permetria fer si fossis invisible.

Estem d'enhorabona, arriba a TV3 la sèrie revelació d'aquesta temporada als Estats Units i a mig món. De moment, s'està emetent la primera temporada a la NBC dels Estats Units i ja s'ha signat una segona.

Per anar fent boca us poso un dels tràilers (en anglès) que la cadena NBC va emetre abans de l'estrena



i el que va emetre (en castellà) la cadena SciFi (Digital + i cable) quan la va estrenar aquí



Ja sé que sóc una seriesholic i que, per tant, puc resultar poc objectiva. Però de debò no us perdeu els dos primers capítols que tv3 estrenarà el 2 de maig a la nit. Ja decidireu després si han valgut la pena.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

mmmm a mi les sèries com q no ... però li donarem un "petit" marge de confiança ... a partir del 2 de maig però no he sabut veure l'hora d'emissió

txu ha dit...

segons la web de TV3 anirà just després del TN nit a les 21:40hrs

Anònim ha dit...

D'acord, miraré els 2 primers capítols. A veure si m'"enganxen"!

Anònim ha dit...

dos? optimista! jo li dono el marge d'1 ...i prou ;-)

Anònim ha dit...

doncs ahir van emetre els primers capítols i no em va agradar i això q la disposició era total ... res ... no enganxa ni x casualitat!

Anònim ha dit...

Doncs a mi sí que em va agradar! No sé si m'enganxaré, però va estar força bé. La història del japonès (molt bona) lligada amb la del pintor i aquest amb la del que vola...molt bo! Ah! i el poli que sent el pensament de la gent, i l'animadora que no es crema ni se li queden els dits triturats! i el seu pare...! ejem...em sembla que m'he enganxat!