18.4.07

El per què de tot plegat

Feia temps que em rondava la idea de crear un bloc en català. I aquí està.

Per què? Si fóssiu jo diríeu allò tan meu de "era necessari"? i si fóssiu jo ja no caldria ni que contestéssiu. Però com que no ho sou, per desgràcia vostra, seguidament passaré a donar-vos alguna raó:

1) perquè malgrat cursos mil d’anglès i visionats infinits de sèries made in USA en versió original, el català és el meu idioma.

2) perquè així aquells que diuen que el castellà està perseguit per aquestes contrades tenen un argument més al seu favor.

i 3) perquè em ve de gust.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

bé, repetim (és q l'autora d'aquest blog s'acaba de carregar el seu primer comentari ... anem bé)... pos sí ... era necessari xq hem de defensar la nostra llengua i q millor q en un bon blog, com de bon segur serà, el teu. Endavant i ànims!!!

Anònim ha dit...

Com diu la dita: "Clar i català!