24.4.07

Màrqueting de "calidas"

Durant els anys 90 el màrqueting va esdevenir una eina imprescindible a l’hora de col·locar els productes d’una empresa al mercat. Expressions com màrqueting-mix, posicionament, segmentació, etc. passaren a ser habituals entre els entesos en la matèria.



Ara diuen els experts que el màrqueting, tal i com el coneixem avui, està acabat i necessita evolucionar cap a una estratègia més acord amb el nostre temps en el que la immediatesa de la informació ha canviat els nostres hàbits de compra. En aquest sentit, una forma innovadora i adaptada als temps actuals és amb la que en Marcos R.I. anunciava el seu negoci.



Llàstima de les faltes d’ortografia, la pèssima cal·ligrafia i la simplicitat dels gràfics. En una versió posterior seria recomanable millorar aquests aspectes. A més a més, caldria tenir en compte que seria més adient si el negoci no fos il·legal per tal d'evitar detencions molestes i empresonaments de llarga durada.

Podeu llegir la notícia a La Vanguardia – 24/04/2007

Detenido un traficante de hachís que se anunciaba en hojas fotocopiadas cerca de un instituto de Badalona

1 comentari:

Anònim ha dit...

mira q arriba a ser inocentot ;-)