19.4.07

Parole, parole, parole

Estic aquí a l'ordinador mentre la meva mare està veient el programa "Tengo una pregunta para usted" de TVE. Si, si, el dedicat al líder de la oposició Mariano Rajoy.



Evidentment, no visc en un pis de 500 metres quadrats i no puc evitar de sentir-lo de fons. I la conclusió que en trec és que en Rajoy ha anat amb les contestacions preparades. Si, ja ho sé, em direu que un dels compromisos del programa és que el convidat no sap les preguntes prèviament però, en aquest cas, els de TVE han tingut sort, al Rajoy li és igual. Directament contesta el que li va bé per programa electoral i punt. Diria que la major part de les frases les ha començat amb un “en mi programa electoral para el 2008 incluiré...” Tonta de mi que creia que anava a contestar les preguntes d’uns quants ciutadans preocupats per temes d’actualitat.



Em resulta frustrant escoltar-lo però això és normal. Sempre m’ho resulta. Principalment, perquè res em sona a nou. És com un déjà vu. Quan li pregunten què n'opina de l'especulació a la regió de Múrcia contesta que estaria molt orgullós de ser murcià. Ja, fantàstic. Pèrò què se suposa que t'han preguntat exactament, Mariano? Que si et sentiries orgullós de ser murcià? Ah, espera, és que no ho he pillat. Quan li recorden allò dels “hilillos de plastilina”, de la “segunda línea de investigación” i de “el envío de tropas a Irak” s'ho fa venir bé per deixar anar unes quantes frases d’aquelles en que no es diu res però que són tan llargues que el que escolta acaba per desconnectar. I quan li pregunten quan cobren els auxiliars administratius acabats d’incorporar al funcionariat contesta que cobren més que les vídues. Que n'és de llest, això ho sap fins i tot un nen acabat de néixer.



Total que crec que TVE podia haver estalviat temps i esforços, i diners dels contribuents, o sigui tots nosaltres, si en comptes de gravar aquest programa haguessin agafat el vídeo d’un míting qualsevol del PP i amb una mica de corta y pega l’haguessin editat.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

jo no el vaig veure (ni ganes) però avui a Catalunya Ràdio destacaven la pregunta d'una senyora que directament li preguntava "¿cuánto cobra usted?" resposta del Rajoy "bastante más que la cantidad que usted indicaba" (300 euros era la quantitat indicada per la senyora)

txu ha dit...

però el millor va ser el final de la resposta "pero yo trabajo para que todo el mundo cobre más"

Anònim ha dit...

Aquests del PP es pensen que som idiotes?