12.6.07

Em sones d'alguna cosa II

Diuen els números que GAP, l’empresa líder mundial de les cadenes de moda per vendes i el segon en número de botigues, està perdent pistonada. Sembla ser que els anys 80 i 90 els queden massa lluny. L'empresa, que es va fundar l'estiu del 69 a San Francisco com a resposta de la dificultat de trobar uns texans, s'ha caracteritzat en els darrers anys per utilitzar famosos en les seves campanyes publicitàries. Buscant i remenant m'he topat amb alguns exemples.

Si tenim en compte l'èxit de les sèries no resulta estrany trobar campanyes amb gent com Sarah Jessica Parker, protagonista de Sexo en Nueva York, Wentworth Miller, un dels germanets de Prison Break (encara que a aquest no entenc perquè li han posat tanta roba), o Daniel Dae Kim, el Jin de Lost.



Però també en podem trobar d'altres a la televisió.

Madonna & Missy Elliot




Orlando Bloom
& Kate Beckinsale



Claire Danes & Patrick Wilson



Ashton Kutcher, Zooey Deschanel, Scarlett Johansson & Jay Hernandez



Per tant, contractar a un famós és suficient per a augmentar les vendes? Doncs la veritat no ho sé. Però com a mínim, depèn de qui, alegra la vista.