11.5.07

Sento decebre-us, només tinc tendències frikis

El primer de tot és disculpar-me per haver deixat al meu públic fidel sense notícies tants dies. No cal agrair-les, una que és molt "apañá".

Des de l'any 2006, el 25 de maig se celebra el dia de l'orgull friki. Quantes vegades no he hagut de sentir que si sóc rareta, que si sóc friki? Doncs bé, avui tinc arguments per a dur-vos la contrària. Per moltes sèries que vegi en versió original, subtítols que faci, blogs que visiti o idees surrealistes que se m'acudeixin, us he d'anunciar que només tinc tendències frikis.


Que com ho sé? Primer perquè jo no em veig manifestant-me a casa espasa-làser en mà i exhibint aquestes pintes. I segon perquè ahir, navegant per la xarxa em vaig topar amb un test d'aquells que depèn de l'humor que es té s'omple només per saber quin en serà el resultat. En aquest cas era, és clar, el frikitest.


Resultat obtingut: 10.467706% que denota només certes tendències frikis. Entre elles, possiblement, haver respost a 880 preguntes del tirón.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

aquest concepte de "friki" no deixa de ser curiós! la meva cosina em diu q sóc friki, però encara no sé xq?

Anònim ha dit...

Jo crec que el proper dia 25 has de celebrar-ho. Jo SÍ que et veig voltant per casa vestida amb la sotana-matrixera, ulleres de sol ACB -of course!- i multiplican-te a l'estil Smith!!!

txu ha dit...

anna, tothom té la seva part freak. Segur que si te l'han vist és perquè hi és. Així que el divendres ja pots vestir-te "a lo star wars" i jugar una estona amb una espasa làser.

txu ha dit...

esther, esther, no em tentis!!!
Tu aconsegueix-me un neo i dono les voltes que vulguis, vestida com vulguis. =))