3.5.07

Em sones d'alguna cosa

Ahir vaig anar a comprar el regal del dia de la mare. Ara mateix us estareu preguntant si realment hi ha algú que celebri aquest dia. Si tenim en compte les xifres de venda d’aquests dies sembla ser que si però aquest no és el tema.

Fa temps que ma mare somnia amb prendre’s un cafè en condicions. Amb els anys, entre que a mi no m’agrada i que el meu pare no en pot prendre, ha anat renunciant a aquest petit plaer substituint-lo per un sobret de nescafé amb una mica de llet de soja. Poc agraciat, la veritat.

Total que em vaig plantar a una botiga de Nespresso amb la intenció de comprar-li una cafetera d’aquestes que funcionen amb monodosi.


La botiga estava pleníssima i la gent havia de fer cua al carrer. Una bogeria. I amb aquestes que em vaig posar a pensar què era el que ho havia provocat: la qualitat del producte? la promoció que et tornen 50 Euros? o l'anunci d'en Clooney?

I pensant en això inicio una sèrie de posts que espero tinguin continuïtat sobre anuncis de publicitat. De moment us poso uns quants protagonitzats per famosos.

george clooney – martini



Aquest anunci es va gravar en un dels àtics de l'hotel arts. Curiós.

nicole kidman – channel



Sempre he pensat que aquest anunci l'hauria d'haver co-protagonitzat l'Ewan McGregor.

steve mcqueen – ford



És un anunci del 2004 i, per tant, és un muntatge però està molt ben fet.

I en aquest últim us proposo un repte, de qui és la veu en off de l'anunci? No s'hi val anar a youtube i mirar què hi posa.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Vas aconseguir la clooney-cafetera?, o es van exhaurir quan et tocava a tu!?
Totalment d'acord, l'anunci de la Kidman hagués estat "perfecte" si hagués sortit l'Ewan.
La veu és del nostre "allargassat"?!

Anònim ha dit...

ta mare estara contenta ... a ma mare li faig això i cau de cul! (i no s'aixeca jaja)

txu ha dit...

premi per l'Esther.

La veu és del meu allargassat, Ed.